Misja i wizja

Nasza misja:

Pragniemy być rzetelnym partnerem, do którego ludzie chcą wracać – chcemy być pierwszym wyborem naszych pracowników, klientów i dostawców.

Naszym celem jest dostarczać rozwiązania instalacyjne dla naszych klientów, które wspierają funkcjonowanie ich przedsiębiorstwa. Równocześnie pragniemy, aby efekty naszej pracy miały jak najmniejszy wpływ na degradację środowiska naturalnego, które jest naszym wspólnym dobrem. Swoją pracą zaspokajamy kluczowe potrzeby naszych klientów. Dbamy o uczciwość i wspieranie biznesów naszych kontrahentów tam, gdzie jesteśmy potrzebni.

Ponieważ nie możemy zmienić całego świata, zaczęliśmy od siebie i patrzymy, ile się zmienia.

Swoje działania opieramy na 4 filarach.

    1. Nie boimy się mówić, że król jest nagi.
      • Szczerość, prawda i fakty to dla nas podstawa działania.
      • Nie boimy się nazywać rzeczy i zdarzeń po imieniu.
      • Nie chowamy głowy w piasek i nie udajemy, że wszystko jest w porządku, kiedy tak nie jest.

Jak to robimy?

      • Nie boimy się odmówić klientowi, kiedy upiera się nad zastosowaniem rozwiązania, które stworzy szkodę dla niego lub środowiska.
      • Składając ofertę dobieramy rozwiązania, które służą biznesowi klienta i mają pozytywny wpływ na otoczenie, nawet jeśli oznacza to dla nas niższy zysk.
      • Jeśli już zdarzy nam się popełnić błąd, mimo że odczuwamy dyskomfort, mówimy o błędzie otwarcie i podejmujemy działania, aby go skutecznie usunąć.
    1. Being Good – Bycie Dobrym
      • Eliminujemy zbędne koszty finansowe i środowiskowe.
      • Jesteśmy uczciwi.
      • Mamy wpływ na otoczenie, dlatego ograniczamy działania, które negatywnie wpływają na społeczeństwo.

Jak to robimy?

      • Zaczynamy od drobnych zmian i rzeczy, na które mamy bezpośredni wpływ. Od lat odzyskujemy niewykorzystane przez nas materiały, aby dać im drugie życie. Wykorzystujemy je na potrzeby naszej firmy i naszych pracowników.
      • Nie zgadamy się na działanie w szarej strefie. Nasi pracownicy zatrudnieni są wyłącznie w sposób legalny.
      • Eliminujemy konsumpcjonizm w naszej firmie i wspieramy w tym naszych klientów.
    1. Balans psychicznyJesteśmy różni i każdy jest ważny, szanujemy to i korzystamy z tej różnorodności.
      • Wparcie naszych kolegów z pracy oraz klientów jest dla nas naturalną drogą działania.
      • Dzielimy się wiedzą.
      • Nie każemy za popełnianie błędów, ale wymagamy, aby się na nich uczyć, wyciągać wnioski i wdrażać ich eliminowanie.
      • Tworzymy atmosferę zaufania, wzajemnego szacunku i otwartości na innych.

Ja to robimy?

      • Nie wykorzystujemy naszych pracowników. Dbamy o ich zrównoważony odpoczynek, urlop i uczciwe warunki pracy.
      • Nie odmawiamy pomocy, kiedy ludzie będący w naszym otoczeniu (kontrahenci, pracownicy) jej potrzebują.
    1. Gospodarka społeczna, ekonomia społeczna
      • Cechuje nas uczciwość, rzetelność i transparentność działań.
      • Współpracujemy z przemysłem ciężkim, a nasze produkty są namacalne. Dlatego naszym klientom oferujemy proste rozwiązania technologiczne, które ograniczają lub niwelują wpływ przemysłu na środowisko.

Ja to robimy?

    • Nasze realizacje wykonujemy w sposób pozwalający osiągnąć optimum, aby uzyskać cel przy jak najmniejszym koszcie ekonomicznym i środowiskowym. Zwracamy uwagę na to, jak wydajemy pieniądze i jaki ślad zostawiamy w środowisku.
    • Przykładamy się do powierzonych zadań wykonując je w 100% zgodnie z posiadaną wiedzą i doświadczeniem.
    • Rozliczamy się w sposób przejrzysty i uczciwy dla obu stron kontraktu.

Nasza wizja:

Wierzymy, że każdy z nas ma wpływ na zmianę świata. Wielkie zmiany zaczynają się od małych działań. Działamy lokalnie – zmieniamy globalnie.

Przejmujemy się naszymi pracownikami. Tworzymy uczciwe, przejrzyste i bezpieczne środowisko pracy. Dajemy czas dla ich rodzin wierząc, że wywieramy realny wpływ na lokalną społeczność.

Dążymy do stworzenia stabilnego miejsca działania w zmieniającej się rzeczywistości. Zmiana to fakt dlatego my zbudowaliśmy i będziemy dalej rozwijać środowisko, w którym takie wartości jak szacunek dla drugiego człowieka, docenianie jego kompetencji i potrzeb oraz świadomość, że każdy z nas ma swoje życie prywatne i rodzinę są wyznacznikiem naszej drogi. Widzimy się jako przykład dla naszej konkurencji walcząc ze złymi praktykami w naszym otoczeniu i wyznaczając nowe trendy postępowania.

Chcemy być partnerem pierwszego wyboru dla naszych klientów.

 

Wyślij wiadomość

Chcesz zadać pytanie?
Skorzystaj z formularza poniżej

 

 

Zadzwoń do nas

+48 32 230 01 80

 

PRZEDSIĘBIORSTWO GLIMAR SP. Z O.O.

siedziba

44-100 Gliwice, ul. Daszyńskiego 156

Zgoda na przetwarzanie danych osobowych

14 + 10 =